kassalle yhteensä: 0,00 €
Ehdot & edellytykset

Tervetuloa ZOYA Fashion -verkkokauppaan!

§1 Yleiset määräykset

  1. Verkkokauppamme, jäljempänä "Kauppa", harjoittaa vähittäismyyntiä internetin välityksellä noudattaen näitä Sääntöjä ja ehtoja, jäljempänä "Säännöt".

  2. Kaupan omistaa ZOYA GROUP SP. Z O.O., jonka kotipaikka on Gdansk, Szafarnia 11/F8, 80-755, KRS 0000876118, REGON 387816925, ALV-numero PL583-341-62-99, BDO 000510768, sähköpostiosoite: info@zoyafashion.fi.

  3. Nämä Säännöt ovat oleellinen osa asiakkaan kanssa tehtävää myyntisopimusta.

  4. Myyntisopimuksen tekemisen ehtona on asiakkaan hyväksyntä näille Säännöille.

  5. Kaupassa ilmoitetut hinnat ovat bruttohintoja (sisältävät arvonlisäveron).

  6. Kaupassa saatavilla olevat tuotteet ovat vapaita fyysisistä ja oikeudellisista vioista.

§2 Tilaukset

  1. Tilaus voidaan tehdä seuraavilla tavoilla:

    a) verkkosivuillamme olevan lomakkeen kautta,

    b) sähköpostitse osoitteeseen info@zoyafashion.fi,

    c) puhelimitse verkkosivuillamme Kontakt-sivulla ilmoitettuihin numeroihin.

  2. Tilausta varten asiakkaan on annettava tiedot, jotka mahdollistavat asiakkaan ja tavaran vastaanottajan tunnistamisen. Kauppa vahvistaa tilauksen vastaanoton sähköpostitse tai puhelimitse. Kaupalla on oikeus kieltäytyä vastaanottamasta tilausta, rajoittaa maksutapaa tai vaatia etukäteen maksua, jos tilaus herättää perusteltuja epäilyksiä annettujen tietojen todenmukaisuudesta tai maksutavasta.

  3. Osapuolille sitovia ovat verkkosivuillamme ostohetkellä ilmoitetut tiedot, erityisesti: hinta, tuotteen ominaisuudet, sen ominaisuudet, sarjaan kuuluvat osat, toimitusaika ja -tapa.

  4. Verkkosivuillamme olevat tiedot eivät ole tarjous Käyttöoikeuslain tarkoittamassa mielessä. Asiakas tehdessään tilauksen tekee tarjouksen tietyn tuotteen ostamisesta. Myyntisopimus syntyy, kun asiakas vahvistaa tilauksen klikkaamalla vahvistuslinkkiä sähköpostissa, jonka Kauppa on lähettänyt asiakkaalle.

§3 Maksut

  1. Asiakas voi valita maksutavat maksutavat-osiossa ilmoitetuista vaihtoehdoista.

  2. Toimitusmaksut on määritelty toimitushinnastossa.

  3. Tuotteen luovutuksen ehtona on maksun suorittaminen sekä tuotteesta että toimituksesta.

§4 Tuotteen toimitus

  1. Kauppa toimittaa tilatun tuotteen postin tai kuriiriyhtiön kautta tai asiakkaan noutona yrityksen toimipisteestä.

  2. Mikäli maksu suoritetaan luottokortilla, tilauksen käsittelyaika alkaa positiivisen transaktiohyväksynnän hetkestä.

  3. Muilla kuin postiennakolla maksettujen tilausten toimitusaika pitenee ajalla tilauksen tekemisestä maksun kirjaamiseen Kaupan pankkitilille.

§5 Reklamaatiot

  1. Reklamaation perustana on ostoksen todistaminen (kuitti tai ALV-lasku).

  2. Jos tuote ei vastaa sopimusta, asiakkaan tulee lähettää reklamoitu tuote takaisin Kauppaan yhdessä epäjohdonmukaisuuden kuvauksen kanssa.

  3. Kauppa vastaa asiakkaan reklamaatioon 14 arkipäivän kuluessa tuotteen palauttamisesta epäjohdonmukaisuuden kuvauksen kera. Jos epäjohdonmukaisuuden tarkastus vaatii asiantuntijan mielipidettä tai tuotteen valmistajan edustajan lausuntoa, vastausaika pitenee Kaupan saaman tällaisen lausunnon hankkimisen ajaksi.

  4. Jos perustellun reklamaation täytäntöönpano edellyttää uuden tuotteen lähettämistä asiakkaalle tai epäjohdonmukaisuuden poistamista, toimituskulut maksaa Kauppa.

  5. Asiakkaan tietokoneen ja näytön yksilölliset asetukset, jotka aiheuttavat virheellisen tai vääristyneen tiedon näyttämisen tuotteista (esim. värit), eivät ole reklamaation perusteena.

§6 Sopimuksesta Peruuttamisoikeus

  1. Kuluttajansuojalain sekä vaarallisen tuotteen aiheuttamasta vahingosta vastuuta koskevan lain (2. maaliskuuta 2000) perusteella asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus.

  2. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mikäli hän ilmoittaa siitä myyjälle.

  3. Asiakkaan tulee palauttaa tuote myyjälle 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen tekemisestä. Palautettavan tuotteen tulee olla vahingoittumaton, alkuperäisessä paketissaan ja käyttämätön. Palautuskulut maksaa asiakas.

  4. Myyjä tarkistaa palautetun tuotteen kunnon 3 työpäivän kuluessa sen vastaanottamisesta.

  5. Tuotteen tarkistamisen jälkeen 14 päivän kuluessa myyjä palauttaa asiakkaalle maksamansa summan, vähennettynä tilauksen toteutuskustannuksilla. Asiakkaan tulee ilmoittaa pankkitilinumero, johon palautettava summa siirretään. Mikäli maksu on suoritettu luottokortilla, hyvitys suoritetaan samalle kortille.

  6. Mikäli asiakas rikkoo peruutusoikeuden ehtoja, peruutusilmoitus on mitätön, tuotetta ei palauteta eikä myyjä palauta maksettua summaa.

  7. Peruutusoikeus ei koske seuraavia tapauksia:

    a) Palveluita, jotka on aloitettu asiakkaan suostumuksella ennen peruutusajan päättymistä.

    b) Audio- ja videoäänitteitä sekä tietokoneelle tallennettuja tietoja, jos asiakas on poistanut niiden alkuperäisen pakkauksen.

    c) Sopimuksia, joiden hinta tai korvaus riippuu yksinomaan rahoitusmarkkinoiden hintaliikkeistä.

    d) Asiakkaan pyynnöstä määriteltyjä tai hänen henkilökohtaisiin tarpeisiinsa liittyviä tuotteita.

    e) Tuotteita, joiden luonne ei salli palautusta tai jotka voivat nopeasti pilaantua.

    f) Lehdistön toimituksia.

    g) Uhkapelipalveluita.

§7 Henkilötietojen Säilytys

  1. Tilauksen yhteydessä asiakas suostuu henkilötietojensa käsittelyyn tilauksen toteuttamista varten.

  2. Asiakas voi myös antaa erillisen suostumuksen myyjän markkinointi- ja mainosmateriaalien vastaanottamiseen, mukaan lukien kaupalliset tiedotteet.

  3. Asiakkaalla on oikeus tarkastella, korjata ja pyytää henkilötietojensa poistamista.

§8 Henkinen Omaisuus

Myyjän verkkosivustolla julkaistujen materiaalien (mukaan lukien kuvat ja tuotekuvaukset) käyttö ilman myyjän kirjallista suostumusta on kielletty.

§9 Sääntöjen Voimaantulo ja Muutokset

  1. Säännöt astuvat voimaan julkaistuna myyjän verkkosivustolla.

  2. Myyjä pidättää itsellään oikeuden tehdä muutoksia sääntöihin, jotka tulevat voimaan niiden julkaisupäivänä verkkosivustolla. Ennen sääntöjen muutosta tehtyihin sopimuksiin sovelletaan tilauspäivänä voimassa olleita sääntöjä.

 

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@zoyafashion.fi tai käytä verkkosivuillamme olevaa yhteydenottolomaketta. Olemme täällä auttaaksemme sinua!

ZOYA Fashion - lasten mekot, juhlamekot tytölle, lasten juhlamekot, vauvojen juhlamekot, kastemekot, lasten morsiusneito mekot, juhlamekot lapset, mekko lapset.

ylös
Sklep jest w trybie podglądu
Katso sivuston täysversio
Sklep internetowy Shoper Premium