Me ZOYA Fashion ymmärrämme, että asiakastyytyväisyys on kaiken ytimessä. Pyrimme varmistamaan, että jokainen tuote täyttää korkeimmat standardit. Jos kuitenkin kohtaat ongelman ostamasi lastenvaatteen kanssa, olemme täällä auttaaksemme.
Reklamaation Lähettäminen
Voit lähettää reklamaation sähköpostitse osoitteeseen info@zoyafashion.fi. Huolehdimme siitä, että jokainen reklamaatio käsitellään viipymättä.
Kun lähetät reklamaation, varmista, että se sisältää seuraavat tiedot:
- Nimesi ja sukunimesi
- Sähköpostiosoitteesi
- Ostopäivämäärä
- Reklamaation kohteena olevan tuotteen tiedot
- Reklamaation perusteet ja toiveesi sen suhteen
Reklamaation Käsittely
Jos reklamaatiossasi tarvitaan lisätietoja, otamme sinuun yhteyttä pyytääksemme täydennyksiä. Reklamaatio käsitellään välittömästi sen saapumisen jälkeen oikeassa muodossa.
Vastaamme reklamaatioihin joko sähköpostitse tai perinteisen postin kautta, riippuen antamistasi yhteystiedoista.
Mahdolliset Jatkotoimenpiteet
Jos reklamaatiosi hyväksytään ja se edellyttää uuden tuotteen lähettämistä tai vian korjausta, kaikki näihin liittyvät toimituskulut katetaan meidän toimestamme.
Lisätiedot ja Tuki
Jos sinulla on kysyttävää tai epäselvyyksiä liittyen reklamaatioprosessiin, ota rohkeasti yhteyttä. Olemme täällä auttaaksemme ja varmistamassa, että kokemuksesi ZOYA Fashion kanssa on mahdollisimman miellyttävä.
ZOYA Fashion - lasten mekot, juhlamekot tytölle, lasten juhlamekot, vauvojen juhlamekot, kastemekot, lasten morsiusneito mekot, juhlamekot lapset, mekko lapset.